سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی حکمت، رفق و سازگاری نیکوست . [امام علی علیه السلام]
قاصدک مهر
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
،،،،،،،،،،

:: جمعه 85/1/18 ساعت 11:28 عصر

دستانت را به من بده،چشمانت را به من بدوز و با من به دشتی بیا که شکوه  ساکت شقایق هاست. در خلوتی که خلوتگاه همیشگی من و توست ، می توان بی دغدغه شکوه نگاهت را  فریاد زد ، بی بهانه دوست داشت  ، گریخت از هجوم سوال های بی جواب وعاشقانه به صفای  ستاره ها نماز آورد ...............اینجا  دشت شقایق و قاصدک اینجا بهشت برین آرزوهای من است.


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

این روز ها که می گذرند....
،،،،،،،،،،
آغاز

About Us!
قاصدک مهر

من پریا ، توی این وب بلاگ دلنوشته ها ی خودم را می نویسم
Link to Us!

قاصدک مهر

Hit
مجوع بازدیدها: 1926 بازدید

امروز: 5 بازدید

دیروز: 0 بازدید

In yahoo

یــــاهـو

Submit mail